مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1396 ساعت 10:162017-06-26اقتصادي

تلاش لابی صهیونیستی برای انصراف شرکت های خارجی از حضور در ایران


عضو لابی صهیونیستی اتحاد علیه ایران هسته ای از تلاش این گروه آمریکایی برای انصراف شرکت های خارجی از همکاری با ایران خبر داد و گفت: شرکت یانگ مینگ تایوان به درخواست این گروه به فعالیت در ایران خاتمه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،جولیو ماریا ترزی، عضو لابی صهیونیستی اتحاد علیه ایران هسته ای در هفته نامه نیوزویک نوشت، از زوریخ تا رم، شواهد جدیدی دیده می شود که نشان می دهد سرمایه گذاران خارجی به نحو فزاینده ای از ریسک های همکاری تجاری و اقتصادی با ایران واهمه دارند و آنها باید هم ترس داشته باشند.

من سال گذشته بعد از آنکه امضای برجام موجب هجوم دولت ها و سرمایه گذاران اروپایی برای بهره بردن از بازار ایران شده، در زوریخ بودم.

در آن زمان، سازمان دهندگان نشست مجمع ایران-اروپای 2016 شاهد هیجان بالای ایجاد شده ناشی از فرصت های پساتحریم ایجاد شده در ایران بودند.

سرمایه گذاران احتمالی ای که من با آنها در حاشیه این نشست گفت وگو کردم به دلیل بازار بزرگ و پرسود ایران و جمعیت 80 میلیون نفری مصرف کنندگان جدید در این کشور، از رشد کسب و کار سخن می گفتند.

این فضا در طی یک سال تا چه حدی تغییر یافته است.

در نشست مجمع ایران-اروپای امسال، که برای ماه اکتبر برنامه ریزی شده، توصیه دوستانه سازمان دهندگان به شرکت ها و سرمایه گذاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش لابی صهیونیستی برای انصراف شرکت های خارجی از حضور در ایران

تلاش لابی صهیونیستی برای انصراف شرکت های خارجی از حضور در ایران