مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1396 ساعت 10:152017-06-26سياسي

پیام های تبریک نمایندگان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر


دستیار وی‍ژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل و جمعی از نمایندگان در پیام های جداگانه ای فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان در پیامی فرا رسیدن عید مبارک سعید فطر را به سفرای کشورهای اسلامی در تهران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که در پرتو معارف و برکات پرفیض رمضان، شاهد تقویت و تحکیم، همدلی و برادری در امت اسلامی باشیم.

همچنین یوناتن بت کلیا نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی به مقام معظم رهبری و مردم با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: در پایان ماه مبارک رمضان که سفره خداوندی گسترده بود، امت مسلمان ایران با خلوصی کم نظیر این ماه را گرامی داشت و اکنون در پایان ماه ضیافت خداوندی عید سعید فطر آمده است که یادآور حلم و صبوری و ایمان و خلوص امتی پرهیزکار و مومن است.

علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همتایانش در مجالس کشورهای اسلامی تبریک و تهنیت گفت و ابراز امیدواری کرد در پرتو معارف و برکات بی کران ماه مبارک رمضان با تحکیم همدلی، برادری و صمیمیت میان امت اسلامی شاهد امنیت و آرامش پایدار در منطقه و جهان اسلام باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های تبریک نمایندگان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

پیام های تبریک نمایندگان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر