مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1396 ساعت 08:012017-06-26سياسي

سیاسی کاری فرهنگی؛ بزرگترین مشکل فرهنگی دانشگاه ها


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: اوضاع دانشگاه ها نیز با تاسی از وضع فعلی جامعه است و مشکلات عدیده پیش روی فرهنگی اصیل کشور، در دانشگاه ها نیز به چشم می خورد که بزرگترین آن سیاسی کاری فرهنگی است.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید محمد اسماعیلی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، مسئله ای که همواره در دولت های فعلی و گذشته شاهد آن بودیم و به شدت به فرهنگ یک کشور آسیب می زند، این بوده است که به فرهنگ ملی دیدگاه های سیاسی سایه انداخته است.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه حال و روز فرهنگ اصیل ما مناسب نیست، تصریح کرد: نفس های تنگ و گرفته فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی این سرزمین از مدت ها قبل به شماره افتاده است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در این وانفسای فرهنگی طیف ها و جریان های سیاسی، هر یک دیواری کوتاه تر از فرهنگ پیدا نکرده اند و تنها از آن به عنوان دستاویزی برای هجمه های سیاسی علیه جریان رقیب استفاده کرده اند.

وی با بیان اینکه عدم حمایت مسئولین نیز از اقدامات فرهنگی، قصه تازه ای نیست، خاطرنشان کرد: گرچه در سال های اخیر سو سوی چراغ های چند رمان و کتاب شعر آیینی و دفاع مقدس را در تاریکخانه فرهنگ ملی مشاهده کردیم؛ اما قوت این آثار به اندازه ای نبود که بتوان به واسطه آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاسی کاری فرهنگی؛ بزرگترین مشکل فرهنگی دانشگاه ها

سیاسی کاری فرهنگی؛ بزرگترین مشکل فرهنگی دانشگاه ها