مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 23:012017-06-25ورزشي

آشنایی با فعالیت های ورزشی و غیر ورزشی 5 عضو هیات مدیره استقلال+روزمه کاری


با احکام وزیر ورزش و جوانان به عنوان ریاست مجمع، اعضای جدید هیات مدیره استقلال معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی "، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال سرانجام بعد از مدت ها توسط وزیر ورزش و جوانان معرفی شده و بر این اساس سید رضا افتخاری، محمد حسین قریب،جواد قراب، اکبر عباسی ملکی و حسن زمانی 5 عضو هیات مدیره استقلال برای فعالیت در بخش مدیریتی این باشگاه خواهند بود.

این نفرات در حالی معرفی شدند که باشگاه استقلال بعد از درگذشت منصور پورحیدری و استعفای شهاب جهانیان با سه نفر در هیات مدیره کار را ادامه می داد و البته مسئولیت امضای چک های باشگاه بر عهده افتخاری و معینی بود.

به این ترتیب مسعود معینی عضو فنی هیات مدیره استقلال جای خود را به جواد قراب داد و البته خبری از فریده شجاعی هم که مدت ها بحث حضورش در هیات مدیره استقلال بود نشد.

در زیر مروری بر وضعیت رزومه افراد حاضر در هیات مدیره استقلال می کنیم: *رضا افتخاری سیدرضا افتخاری (متولد 12 مرداد 1331) است و از سال 1374 در فدارسیون فوتبال سمت های مختلفی داشته است.

وی از سال 74 تا 77 به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال در زمان ریاست داریوش مصطفوی فعالیت کرد و در زمان ریاست محسن صفایی به عنوان سرپرست تیم ملی که به جام جهانی جهانی 1998 فرانسه صعود کرد به انجام وظیفه پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با فعالیت های ورزشی و غیر ورزشی 5 عضو هیات مدیره استقلال+روزمه کاری

آشنایی با فعالیت های ورزشی و غیر ورزشی 5 عضو هیات مدیره استقلال+روزمه کاری