مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 23:012017-06-25بين الملل

اجرایی شدن خواسته های اعراب از قطر «خیلی مشکل» است


وزیر خارجه آمریکا در واکنش به خواسته های اعراب از قطر برای کاهش سطح روابط با ایران و انجام کارهای دیگر به عنوان پیش شرط عادی سازی روابط گفت که اجرایی شدن این خواسته ها «خیلی سخت» است.

- وزیر خارجه آمریکا در واکنش به خواسته های اعراب از قطر برای کاهش سطح روابط با ایران و انجام کارهای دیگر به عنوان پیش شرط عادی سازی روابط گفت که اجرایی شدن این خواسته ها خیلی سخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا در واکنش به مطرح شدن خواسته های 13گانه عربستان و یاران منطقه ای از قطر، عملی شدن این خواسته ها را خیلی سخت دانست.

جمعه بود که عربستان، بحرین، امارات و مصر فهرستی از درخواست ها را به قطر تحویل دادند و گفتند که عادی شدن روابط با دوحه منوط به عملی شدن همه این خواسته هاست.

کاهش سطح روابط با ایران و تعطیلی شبکه خبری الجزیره، 2 خواسته از 13 خواسته عجیب اعراب بود که البته قطر آنها را زیاده خواهانه توصیف کرد.

تیلرسون امروز به این فهرست بلند بالا واکنش نشان داد و پس از انتقاد خیلی نرم از محتوای آن، گفت که به هر حال تهیه و ارائه همین لیست هم مبنایی خوب برای پیشبرد مذاکرات برای حل بحران قطر و دیگر کشورهای عربی ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن خواسته های اعراب از قطر «خیلی مشکل» است

اجرایی شدن خواسته های اعراب از قطر «خیلی مشکل» است