مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 22:102017-06-25سياسي

احداث شهرک شماره 4 سنندج در دست اقدام است


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: احداث شهرک شماره 4 سنندج در دست اقدام است که منابع لازم آن از محل اعتبارات ملی و استانی تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه کردستان، علی یزدانی، شامگاه شنبه سوم تیرماه در بیست و سومین شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی، اظهار کرد: مشکلات بخش خصوصی و دولت باید در داخل حل شود.

وی ضمن اشاره به اینکه بخش خصوصی به تنهایی نمی تواند مشکلات را حل کند، عنوان کرد: همه دستگاه ها باید در خصوص ایجاد اشتغال تلاش کنند و در این صورت بخش خصوصی می تواند بیشترین نقش را داشته باشد پس باید دولت این بخش را حمایت کند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشارە بە اینکە دولت در سال گذشته برای رونق بخش صنعت تسهیلاتی را در اختیار این واحدها قرار داد، عنوان کرد: امسال در سایت بهین یاب بخش معدن نیز ورود پیدا کرده و صاحبان معادن دارای مشکل می توانند از آن تسهیلات بهره مند شوند و از صندوق حمایت از فعالیت های معدنی با نرخ مناسب بهره ببرند.

وی در ادامه به توسعه شهرک صنعتی شماره 3 سنندج نیز اشاره کرد و گفت: آماده سازی شهرک شماره 4 سنندج نیز در دست اقدام است که منابع لازم آن از محل اعتبارات ملی و استانی تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث شهرک شماره 4 سنندج در دست اقدام است

احداث شهرک شماره 4 سنندج در دست اقدام است