مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 21:462017-06-25حوادث

فرو رفتن میلگرد 3 متری در قفسه سینه مرد 50 ساله/ به خیر گذشت


پرستار بخش پنج جراحی مردان مرکز آموزشی- درمانی شهید رجایی استان قزوین گفت: میلگرد 3 سانتی متری به قفسه سینه مردی 50 ساله فرو رفته بود که تیم پزشکی در جراحی موفقیت آمیز توانستند قلب این مرد را در امان خطر قفسه نگه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مریم خاکپور از عمل جراحی موفق در مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: مرد 50 ساله ای به هنگام کار کردن دچار حادثه شده و میلگردی به عمق سه سانتی متری در سمت چپ قفسه سینه اش فرو رفته بود.

وی به تشریح آسیب دیدگی مرد 50 ساله پرداخت و افزود: میلگرد از ناحیه دنده هفت و هشت، در سمت چپ قفسه سینه بیمار فرو رفته و مصدوم را از تنفس باز داشته بود.

پرستار بخش پنج جراحی مردان مرکز آموزشی- درمانی شهید رجایی استان قزوین گفت: باتوجه به اینکه فرو رفتن میله به قفسه سینه به دلیل نزدیکی به قلب و سوراخ شدن راه تنفسی خطر آفرین بود، تیم پزشکی با عمل جراحی با لوله گذاری (چست تیوپ گذاری) جان تازه ای را به او دادند.

خاکپور ادامه داد: بیمار با دستور پزشک مرخص شد که این بیمار بعد از عمل جراحی توسط دکتر محمدصدرا نظری، متخصص جراحی عمومی و مراقبت های ویژه پرستاری بعد از 6 روز بستری، بهبودی خود را به دست آورده بود و در روز هفتم بستری مرخص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرو رفتن میلگرد 3 متری در قفسه سینه مرد 50 ساله/ به خیر گذشت

فرو رفتن میلگرد 3 متری در قفسه سینه مرد 50 ساله/ به خیر گذشت