مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 17:552017-06-25سياسي

صعود 4 پله ای رتبه گردشگری ایران


سازمان میراث فرهنگی درباره دغدغه های یکی از نمایندگان مجلس پیرامون حفظ بناهای تاریخی و وزارت خانه شدن این سازمان عملکرد چند ماهه رییس این سازمان را شرح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اخیرا پروانه سلحشوری، عضو ناظر مجلس در شورای عالی میراث فرهنگی در نامه ای که در فضای مجازی منتشر شده، اعلام کرد که در حال پیگیری و تعیین تکلیف مواردی مانند تبدیل سازمان به وزارتخانه، کمبود امکانات لازم برای حفظ بناهای تاریخی و ابنیه ها و از بین رفتن این آثار، عدم توسعه مناسب گردشگری و رونق صنایع دستی و همچنین خروج 446 اثر تاریخی جهت برگزاری نمایشگاه در کشور آلمان است.

در این خصوص، سازمان میراث فرهنگی توضیحاتی به شرح زیر ارائه داد:در خصوص طرح تبدیل سازمان به وزارتخانه همانگونه که در خبرها آمده است، رییس سازمان میراث فرهنگی در اولین واکنش به این طرح گفت: نظریه تغییر ساختار سازمان با هدف انجام مناسب تر تکالیف و وظایف نیازمند بررسی های کارشناسی است.

در خصوص این موضوع باید اذعان داشت که سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری براساس اهداف و وظایف تعریف شده فعالیت می کند و تغییر ماهیت اداری سازمان و اصلاح ساختار اداری، مطالعات خاصی را می طلبد، به همین دلیل باید قبل از هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود 4 پله ای رتبه گردشگری ایران

صعود 4 پله ای رتبه گردشگری ایران