مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 15:302017-06-25بين الملل

اعتراض شهرداران آمریکا به دستورات مهاجرتی ترامپ


شهرداران به رییس جمهور آمریکا هشدار دادند که دستورات اجرایی سخت تر در خصوص مهاجرت در امور شهرهای آمریکایی دخالت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بیش از 250 شهردار در کنفرانس شهرداران در میامی بیچ گرد هم آمده اند تا در خصوص مسائلی از تغییر آب و هوا گرفته تا بودجه فدرال و خدمات درمانی تصمیم و موضعی را اتخاذ کنند.

آنها قطعنامه هایی را بررسی می کنند که به شدت با اقدامات سرکوب گرایانه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در خصوص مهاجرت غیرقانونی مخالف است.

شهرداران در ژانویه سال جاری میلادی هنگامی که ترامپ دستور قطع بودجه حوزه های قضایی که به نوعی از همکاری با ماموران فدرال مهاجرت امتناع می کنند را صادر کرد، ضربه جدی به شهرداران وارد شد.

اکثر شهرها در مقابل این دستور ایستاده اند و یک قاضی فدرال در آوریل سال جاری میلادی این دستور را دست کم به حالت موقت مسدود کرده است.

اریک گارستی شهردار لس آنجلس، گفت: برخی از ما از اینکه شهرهای پناهگاه باشیم و از مهاجران حفاظت کنیم به خود می بالیم اما این ایده که ما برخی مسائل را نقض می کنیم یک بازی بزرگ است.

وی با اشاره به سیاست هایی مبنی بر اینکه شهرهای پناهگاه خواستار احکامی برای تسلیم کردن مظنونین به اداره مهاجرت و گمرک که آمریکا هستند، افزود: تمام چیزی که من از مقامات مها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض شهرداران آمریکا به دستورات مهاجرتی ترامپ

اعتراض شهرداران آمریکا به دستورات مهاجرتی ترامپ