مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 15:002017-06-25پزشكي

برگزاری کنگره سراسری "مراقبت از بیماری های مزمن" در اهواز


معاون پژوهش و فناوری دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از برگزاری دومین کنگره سراسری "مراقبت از بیماری های مزمن" با محوریت دیابت در این دانشگاه خبر داد.

- برگزاری کنگره سراسری "مراقبت از بیماری های مزمن" در اهواز معاون پژوهش و فناوری دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از برگزاری دومین کنگره سراسری "مراقبت از بیماری های مزمن" با محوریت دیابت در این دانشگاه خبر داد.

دکتر نسرین الهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به رشد سریع دیابت به دلیل تغییر سبک زندگی و عوارضی که این بیماری می تواند در بیماران ایجاد کند که سبب وارد شدن هزینه بالا به خانواده بیمار و همچنین سیستم بهداشتی کشور می شود، این کنگره تحت عنوان "مراقبت در بیماری های مزمن" با محوریت دیابت در روزهای 24، 25 و 26 آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دومین کنگره از سری کنگره های بیماری های مزمن است، افزود: علاقه مندان می توانند تا پایان شهریورماه مقالات خود را به دبیرخانه کنگره به آدرس اهواز، شهر دانشگاهی، دانشکده پرستاری و مامایی، مرکز تحقیقات بیماری های مزمن ارسال کنند؛ البته احتمال تمدید مهلت ارسال مقالات نیز وجود دارد و داوری بلافاصله پس از پایان مهلت ارسال آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره سراسری "مراقبت از بیماری های مزمن" در اهواز

برگزاری کنگره سراسری "مراقبت از بیماری های مزمن" در اهواز