مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 14:502017-06-25اجتماعي

انجام کار مطالعاتی برای ایجاد فضای سبز در اطراف «آق گل»


شهردار اسلامشهر آق گل ملایر از اعزام کارشناسانی به منطقه تالاب آق گل برای تحقیقات زیست محیطی در رابطه با نوع آب و خاک و پوشش گیاهی که امکان رشد در آن محیط را دارد، - خبر داد.

رضا ابوالحسنی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در تلاش هستیم با ایجاد فضای سبز مناسب، زمین های بایر اطراف تالاب را از حالت خشک و کویری خارج کرده تا با ایجاد فضای سبز متنوع و مناسب، زمینه جذب گردشگر و توریست را فراهم کنیم.

وی به نصب 3 تابلو معرفی کامل تالاب آق گل در مسیر تالاب برای شناسایی این جاذبه گردشگری به توریست ها اشاره و اظهار کرد: تابلوهای اسلامشهر آق گل نیز ساخته و در ورودی ها نصب شده است.

ابوالحسنی از انجام یکسری اقدامات عمرانی در سطح این شهر جدیدالتأسیس خبر داد و گفت: از تاریخ 15 اردیبهشت ماه امسال طی حکمی از سوی استانداری همدان این شهرداری کار خود را با 2 نفر پرسنل آغاز کرد.

وی افزود: کارهای بانکی، تغییر شماره حساب دهیاری به شهرداری، تعیین شناسه ملی برای افتتاح حساب ها و کد اختصاصی از طریق اداره دارایی و ثبت نام در سامانه بودجه کشور طی یک ماهه گذشته انجام شد.

شهردار اسلامشهر آق گل ملایر ادامه داد: 25 میلیون تومان از سوی فرمانداری ملایر به منظور تجهیز این شهرداری به لوازم و وسایل مورد نیاز تخصیص یافت همچنین با نظر مساعد استاندار همدان و هماهنگی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام کار مطالعاتی برای ایجاد فضای سبز در اطراف «آق گل»

انجام کار مطالعاتی برای ایجاد فضای سبز در اطراف «آق گل»