مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 14:252017-06-25اقتصادي

ابلاغ «برنامه اشتغال فراگیر در سال 1396» به کلیه دستگاه های اجرایی


معاون اول رییس جمهور و رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی «برنامه اشتغال فراگیر در سال 1396» را به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.

- ابلاغ برنامه اشتغال فراگیر در سال 1396 به کلیه دستگاه های اجرایی معاون اول رییس جمهور و رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برنامه اشتغال فراگیر در سال 1396 را به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری در ابلاغیه ای به کلیه دستگاه های اجرایی، تصویب نامه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تحت عنوان برنامه اشتغال فراگیر در سال 1396 را با هدف افزایش جمعیت شاغل کشور به میزان 970 هزار نفر در سال 96 ابلاغ کرد.

گفتنی است برنامه اشتغال فراگیر به تایید کارگروه منتخب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی متشکل از رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، رییس کل بانک مرکزی، رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی و معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رییس جمهور رسیده است.

در برنامه اشتغال فراگیر، بخش اول به کلیات، بخش دوم به معرفی برنامه اشتغال فراگیر در سال 1396، بخش سوم به فرایند اجرایی (تقسیم کار دستگاهی) و بخش چهارم به ارزیابی، پایش و ارزشیابی و الزامات اجرای برنامه اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ «برنامه اشتغال فراگیر در سال 1396» به کلیه دستگاه های اجرایی

ابلاغ «برنامه اشتغال فراگیر در سال 1396» به کلیه دستگاه های اجرایی