مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 13:402017-06-25سياسي

درخواست "سالاری" از دستگاه قضا برای رسیدگی به موضوع اهانت به رییس جمهور


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه توهین به رییس جمهور جرم مشهود است خواستار رسیدگی دستگاه قضا و نهادهای امنیتی و انتظامی به این موضوع شد.

- درخواست "سالاری" از دستگاه قضا برای رسیدگی به موضوع اهانت به رییس جمهور رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه توهین به رییس جمهور جرم مشهود است خواستار رسیدگی دستگاه قضا و نهادهای امنیتی و انتظامی به این موضوع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سالاری در تذکر پیش از دستور امروز خود در شورای شهر تهران ضمن قدردانی از حضور مردم بویژه مردم تهران در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی اخیر نماد واقعی انسجام و اتحاد ملی را به نمایش گذاشت و امیدواریم این اتحاد و انسجام در کل جهان منجر به اضمحلال رژیم جعلی صهیونیستی شود.

وی همچنین با انتقاد شدید از اهانت به رییس جمهور در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهارکرد: در راهپیمایی روز جمعه شاهد هتاکی به مسئولان رده بالای کشور در یک گردهمایی ملی بودیم .

توهین به رییس جمهور منتخب مردم ایران که یکی از چهره هایی است که از ابتدای انقلاب ، در تمام دوران جنگ تحمیلی و در همه صحنه ها یار امام و رهبر معظم بوده و طرح شعار های انحرافی و توهین آمیزتوسط عده ای قلیل در چنین روزی ، در حالیکه رسانه های جهان مشغو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست "سالاری" از دستگاه قضا برای رسیدگی به موضوع اهانت به رییس جمهور

درخواست "سالاری" از دستگاه قضا برای رسیدگی به موضوع اهانت به رییس جمهور