مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 13:402017-06-25سياسي

راهنمایان گردشگری در خط مقدم «تبریز 2018»


راهنمایان گردشگری در خط مقدم «رویداد تبریز 2018» قرار گرفته و طلایه دار معرفی فرهنگ، تاریخ و آداب و رسوم آذربایجان شرقی و تبریز برای جهانیان هستند و باتوجه به این وظیفه سنگینی بر دوش دارند ضروری است مسئولان نگاه ویژه ای نسبت به این صنف داشته باشند.

- راهنمایان گردشگری در خط مقدم رویداد تبریز 2018 قرار گرفته و طلایه دار معرفی فرهنگ، تاریخ و آداب و رسوم آذربایجان شرقی و تبریز برای جهانیان هستند و باتوجه به این وظیفه سنگینی بر دوش دارند ضروری است مسئولان نگاه ویژه ای نسبت به این صنف داشته باشند.

رییس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری آذربایجان شرقی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت راه اندازی دفتر هماهنگی برای راهنمایان گردشگری در شمالغرب کشور و آذربایجان شرقی، گفت: وجود دفتر هماهنگی در شمالغرب کشور برای صدور کارت، رسیدگی به مشکلات راهنمایان و نیز ایجاد انسجام در امور کاری و اداری امری ضروری می باشد که متأسفانه این مرکز هنوز راه اندازی نشده است.

آیدین نظافت، فعالیت راهنمایان گردشگری بدون کارت را از معضلات اصلی این صنف دانست و افزود: به انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان قدرت و حق مقابله با این افراد داده نشده است، ولی در تلاش هستیم به طور غیرمستقیم از طریق میراث فرهنگی و نیروی انتظامی از فعالیت آنان جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمایان گردشگری در خط مقدم «تبریز 2018»

راهنمایان گردشگری در خط مقدم «تبریز 2018»