مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 13:212017-06-25سياسي

منطقه 7 آماده میزبانی از نمازگزاران عید سعید فطر در مصلی امام خمینی(ره)


شهردار منطقه 7 از اجرای تمهیدات ویژه به منظور میزبانی از شهروندان در مصلی امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این منطقه به منظور برپایی نماز باشکوه عید سعید فطر، - آماده سازی محدوده اطراف مصلی امام خمینی(ره) را در اولویت کاری خود قرار داده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، دکتر سعید طلوعی با اشاره به اینکه تمهیدات ویژه ای برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم با همکاری مجدانه تیم اجرایی منطقه به صورت مستمر درحال انجام است.

وی یادآور شد: امسال نیز همچون سال های گذشته سعی کرده ایم با بسیج نیروها و تجهیزات و انجام اقدامات کامل در حوزه های اجتماعی و فرهنگی، امور شهری و محیط زیست، فنی و عمران و حمل و نقل و ترافیک اقداماتی را برای آماده سازی این منطقه و خدمت رسانی به شهروندان روزه دار انجام دهیم.

به گفته شهردار منطقه 7 کاشت گل و گیاه، بازپیرایی فضای سبز، کندو کوب و نخاله کشی و نظافت کلیه باغچه ها، آبشویی درختان معابر، رفع خاموشی روشنایی های مسیر تردد شهروندان، شستشو و آبگیری و رفع نقص موتور پمپ آبنماها، تعمیر و تجهیز آبسردکن ها و سقاخانه ها ونظافت کلیه سرویس های بهداشتی واقع در محدوده مصلی از جمله اقدامات اداره فضای سبز منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه 7 آماده میزبانی از نمازگزاران عید سعید فطر در مصلی امام خمینی(ره)

منطقه 7 آماده میزبانی از نمازگزاران عید سعید فطر در مصلی امام خمینی(ره)