مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 12:562017-06-25دانش

رتبه اول کنکور هنر 92: اشتغال در حین تحصیل را دوست دارم/ توصیه به داوطلبان کنکور


​فاطمه محمدی، رتبه اول کنکور هنر سال 92 گفت: در حال حاضر ترم هفتم طراحی صنعتی دانشگاه تهران هستم و در حین تحصیل علاوه بر کارهای پروژه ای، طراحی و تولید روسری را نیز انجام می دهم و این کار را دوست دارم.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید فاطمه محمدی، رتبه اول کنکور هنر سال 92 در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در حال حاضر مشغول تحصیل در رشته طراحی صنعتی دانشگاه تهران هستم و ترم هفتم را سپری می کنم.

از انتخاب این رشته بسیار راضیم، اما اگر به سال 92 بازگردم دانشگاه هنر را برای تحصیل انتخاب می کنم، چرا که دانشگاه تهران برای این رشته از نظر من مناسب نیست و نیاز علمی من را برطرف نمی کند.

وی افزود: شاید در آینده و در مقطع ارشد طراحی صنعتی را انتخاب نکنم و سراغ گرایش هایی نظیر ویدئو آرت و موشن گرافیک برای ادامه تحصیل بروم.

محمدی ادامه داد: در حال حاضر در حین تحصیل شاغل هستم و علاوه بر فعالیت های پروژه ای، طراحی و تولید روسری را با همراهی دوستانم انجام می دهم و از انجام این کار بسیار راضی هستم؛ حتی زمان تحصیل در ارشد نیز این کار را ادامه خواهم داد.

رتبه اول کنکور هنر سال 96 ادامه داد: اگر فرصت مناسبی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور فراهم شود حتما امتحان می کنم، چرا که رشته ای که مد نظر من برای اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول کنکور هنر 92: اشتغال در حین تحصیل را دوست دارم/ توصیه به داوطلبان کنکور

رتبه اول کنکور هنر 92: اشتغال در حین تحصیل را دوست دارم/ توصیه به داوطلبان کنکور