مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 12:502017-06-25حوادث

یکی از اعضای باند بین المللی قاچاق مواد مخدر در رودبار جنوب به هلاکت رسید


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از به هلاکت رسیدن یکی از اعضای باند فعال و بین المللی قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و افزود: - در عملیات شامگاه گذشته یک محموله هفتصد و هفده کیلوگرم موادمخدر به همراه مقادیری سلاح ومهات از اعضای این باند کشف گردیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سهراب سالاری با اعلام این که سرکرده این باند نیز به شدت مجروح شده است ، اظهار کرد: طی یکسری اقدامات اطلاعتی، محموله سنگین قاچاق مواد مخدر که از استان سیستان وبلوچستان به سمت استان های مرکزی کشور بارگیری شده بود و قصد انتقال از پهنه ی جغرافیایی استان کرمان را داشت، مورد شناسایی ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام قضایی افزود: قاچاقچیان در منطقه باغشاه از توابع رودبار جنوب پس از عدم توجه به دستور ایست با ماموران درگیر می شوند که پلیس طی یک تعقیب وگریز یک ساعته موفق به توقیف خودروی حامل مواد مخدر می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت: در این تعقیب و گریز یک ساعته راننده ماشین(م-ج) به هلاکت رسیده و دیگر قاچاقچیان با توجه به تاریکی شب و موقعیت خاص جغرافیایی از محل حادثه متواری شده اند.

سهراب سالاری بیان کرد: در بررسی های بعمل آمده از خودروی حامل مواد مخدر تعداد هفتاد و سه کیسه مواد مخدر از نوع تریاک به میزان717کیلوگرم کشف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از اعضای باند بین المللی قاچاق مواد مخدر در رودبار جنوب به هلاکت رسید

یکی از اعضای باند بین المللی قاچاق مواد مخدر در رودبار جنوب به هلاکت رسید