مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 12:462017-06-25بين الملل

انتخابات پارلمانی سرنوشت ساز آلبانی آغاز شد


در پی مصالحه دو حزب سیاسی بزرگ آلبانی، انتخابات پارلمانی مهم و سرنوشت ساز این کشور امروز یکشنبه در حوزه های اخذ رأی سراسر آلبانی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، انتخابات پارلمانی آلبانی امروز یکشنبه در پی مصالحه دو حزب سیاسی بزرگ این کشور و دستیابی به یک نقشه راه در راستای پیوستن به اتحادیه اروپا در حوزه های اخذ رأی سراسر این کشور آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری یورونیوز، طبق نظرسنجی های برگزار شده در این کشور، ادی راما نخست وزیر آلبانی که رهبری حزب سوسیالیست این کشور را بر عهده دارد، سعی دارد کشورش را در مسیر اتحادیه اروپا قرار دهد و برای این منظور باید 70 کرسی پارلمان و اکثریت آراء را از آن حزب خود کند.

طبق همین نظرسنجی ها، حزب سوسیالیست ادی راما در مقایسه با حزب رقیب خود یعنی حزب دموکرات آلبانی از شانس بیشتری برای کسب کرسی های پارلمان برخوردار است.

از سوی دیگر لولزیم باشا رقیب ادی راما که ریاست حزب راست میانه دموکرات آلبانی را بر عهده دارد، همچون رقیبش طرفدار پیوستن آلبانی به اتحادیه اروپاست اما نخست وزیر کنونی را به غفلت اقتصادی و عدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر متهم می کند.

بنابر اعلام کمیسیون مرکزی انتخابات آلبانی، نمایندگان 18 حزب برای کسب کرسی در پارلمان 140 کرسی این کشور ثبت نام کرده اند و بیش از 5 هزار ناظر بر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پارلمانی سرنوشت ساز آلبانی آغاز شد

انتخابات پارلمانی سرنوشت ساز آلبانی آغاز شد