مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 12:402017-06-25سياسي

«20:30 وارد حاشیه نشود»


رییس سازمان صداوسیما در بازدید از بخش های مختلف معاونت سیاسی تاکید کرد، نگاه ما دوری از اخبار تخریبی است و باید واقعیت را به گونه ای به مردم بگوییم و خبری را انتشار دهیم که مخاطب امیدوار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، دکتر علی عسکری در بازدید از بخش های مختلف این معاونت و هنگام بازدید از خبرگزاری صداوسیما، اداره کل پخش اخبار صدا و پخش اخبار سیما با اشاره به اهمیت توجه به اخبار فرهنگی و اجتماعی گفت: افزایش بسته های خبری در حوزه فرهنگی و اجتماعی می تواند نگاه مخاطبان را به این موضوع متوجه کند که این حوزه برای رسانه ملی اهمیت دارد.

وی ضمن قدردانی از خبرنگاران بخش های سیاسی این خبرگزاری اظهار کرد: خبرگزاری صداوسیما باید در جایگاهی قرار بگیرد که اولین منبع خبری محسوب شود و از این پس هر مشاهده به مثابه یک خبر باید ثبت شود.

رییس رسانه ملی با تاکید بر افزایش سرعت خبررسانی در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: خبرنگاران رسانه ملی همچون گذشته ضمن رعایت دقت و صحت یک خبر باید اولویت را به سرعت در انتشار خبر اختصاص دهند.

اهمیت خبر در حوزه های اقتصادی علی عسکری با اشاره به اهمیت خبر در حوزه های اقتصادی و اصناف و توجه به نیاز مخاطبان در این حوزه گفت: اهمیت اصناف در اقتصاد باید در خط خبری رسانه مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«20:30 وارد حاشیه نشود»

«20:30 وارد حاشیه نشود»