مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 10:252017-06-25سياسي

عاشقانه ترین چهره ها


سلام که می کنی خیره نگاه می کنند، چشمانشان را گره می زنند توی چشم هایت، طوری که از سلام کردن هم بدت می آید، اسمشان را که می پرسی می چرخند به سمت مخالف؛ - لبخند که میزنی انگار دنیایشان تیره و تار شده.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ورودی، مثل همه مکان های پر رفت و آمد و شلوغ دری الکترونیکی دارد، پشت در پر است از صندلی های رنگا رنگ و دیوارهای نقاشی شده، جایی شبیه مهدکودک یا خانه کودک، اما اینجا نه مهدکودک است و نه خانه کودک؛ بُهت نخستین عکس العملی است که هر فرد با ورود به آن دچارش می شود، در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان امام حسین (ع) اصفهان همه چیز در سکوت است تا زمانی که گریه کودکی به هوا بلند شود.

هیچ کسی نای حرف زدن ندارد.

ترحم شاید مهمترین اتفاقی باشد که با دیدن کودک خوابیده روی تخت به چهره می آید، ترحمی که تمام کودکانی که به صدها دلیل روی این تخت ها خوابیده اند آن را می فهمند، شاید همین دلیل است که برقراری ارتباط با این کودکان دشوار می کند.

سلام که می کنی خیره نگاه می کنند، چشمانشان را گره می زنند توی چشم هایت، طوری که از سلام کردن هم بدت می آید، اسمشان را که می پرسی می چرخند به سمت مخالف؛ لبخند که میزنی انگار دنیایشان تیره و تار شده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشقانه ترین چهره ها

عاشقانه ترین چهره ها