مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 10:052017-06-25فرهنگي

جایزه جشنواره مونیخ برای «برایان کرنستون»


جشنواره بین المللی فیلم مونیخ جایزه یک عمر دستاورد هنری این دوره اش را به «برایان کرنستون» بازیگر «Breaking Bad» و «ترومبو» اعطا کرد.

- جشنواره بین المللی فیلم مونیخ جایزه یک عمر دستاورد هنری این دوره اش را به برایان کرنستون بازیگر Breaking Bad و ترومبو اعطا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هالیوود ریپورتر نوشت: برایان کرنستون بازیگر، کارگردان و صداپیشه آمریکایی به پاس یک عمر دستاورد هنری اش، جایزه سینه مریت جشنواره بین المللی فیلم مونیخ را دریافت کرد.

سر پیتر یوناس رهبر پیشین اپرای باواریا و یکی از چهره های برجسته موسیقی کلاسیک، یکی از سخنرانانی بود که برای بزرگداشت کرنستون روی صحنه رفت و از توانایی های این بازیگر در حرکت بین نقش های کمدی و درام تجلیل کرد.

یوناس خود را از هواداران کرنستون خواند و برای اثبات این ادعا، تی شرت خود را با تصویر این بازیگر در سریال Breaking Bad نشان داد.

رابین سویکورد کارگردانی که از کرنستون در فیلم wakefield بازی گرفته نیز نیز از او به عنوان بازیگر بازیگرها یاد کرد و طرفداران بین المللی Breaking Bad را دلیلی بر این مدعا دانست.

برایان کرنستون که معمولا آدم فروتنی است، در هنگام دریافت جایزه گفت که احساس می کند خوش شانس ترین آدم روی زمین است و حالا خود را بین فهرست بازیگران درجه یک می بیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه جشنواره مونیخ برای «برایان کرنستون»

جایزه جشنواره مونیخ برای «برایان کرنستون»