مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 09:362017-06-25ورزشي

واکنش باشگاه فولاد به حضور عباسیان در پرسپولیس/ شاهین با ما قرارداد دارد!


واحد حقوقی باشگاه فولاد خوزستان در خصوص وضعیت یکی از بازیکنان این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، بر اساس اعلام واحد حقوقی باشگاه فولاد، شاهین عباسیان با توجه به عدم اتمام مدت زمان قرارداد خود با این باشگاه، پیوستنش به هر تیم دیگر خلاف مقررات است.

بر این اساس بازیکن نامبرده که در سال گذشته غیبت های زیادی داشته است، همچنان یکسال از مدت قراردادش با باشگاه فولاد خوزستان باقی مانده که در این راستا گزارش های مربوط به غیبت این بازیکن در طول این مدت همگی به سازمان لیگ ارسال شده و در روزهای آینده نیز درخواست باشگاه مجددا ارسال می شود.

بر اساس اعلام واحد حقوقی، شاهین عباسیان تا یک فصل دیگر بازیکن باشگاه فولاد خوزستان به شمار می آید و نسبت به تعهدات خود در قبال فولاد خوزستان مسوول است چراکه فصل گذشته را کامل غبیت کرده بود.

در توضیحات واحد حقوقی باشگاه فولاد همچنین آمده است: این بازیکن در اواسط فصل گذشته نیز با مراجعه به باشگاه مانند یک بازیکن آزاد رفتار نمود و علیرغم داشتن قرارداد مالی درخواست مبلغ بالایی کرد که به ایشان ابلاغ گردید شما بازیکن باشگاه هستید و تا الان غیبت کردید اما این بازیکن بازهم اقدام به غیبت نمود که کلیه گزارشات غیبت به سازمان لیگ ارسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش باشگاه فولاد به حضور عباسیان در پرسپولیس/ شاهین با ما قرارداد دارد!

واکنش باشگاه فولاد به حضور عباسیان در پرسپولیس/ شاهین با ما قرارداد دارد!