مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 08:102017-06-25سياسي

چگونه کودک را حرف شنو تربیت کنیم؟


یک مشاور تربیتی در همدان با بیان اینکه اگر نیازهای نوجوانان از کودکی به درستی برطرف شود، نسبت به سخنان والدین خود حرف شنوی بیشتری دارند، گفت: - اگر می خواهید فرزند نوجوانتان از شما حرف شنوی داشته باشد، بهتر است از یکسری رفتارهای موثر پیروی کنید.

رضوان مسعودمیدانچی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فرزند در دوره کودکی 5 نیاز اساسی دارد که اگر مادران این نیازها را برای کودک برطرف کنند فرزندشان در نوجوانی بهتر می توانند زندگی کنند.

وی بیان کرد: دلبستگی ایمن شامل امنیت، ثبات، محبت و پذیرش، خودگردانی، آزادی در بیان، خودانگیختگی و تفریح، محدودیت های واقع بینانه و خویشتن داری مواردی است که در کودکی باید از سوی والدین رعایت شود.

وی با بیان اینکه مادران علاوه بر این موارد باید خلق و خوی کودکشان را بشناسند، اضافه کرد: خلق و خوی اجتماعی، بازیگوشی، پرخاشگری، حواس پرتی، خونسردی، خوش بینی و پایداری خلق و خوهایی هستند که کودکان معمولا با داشتن یکی از این 7 مورد به دنیا می آیند.

این مشاور مرکز مشاوره رسش با اشاره به اینکه مادران باید خلق و خوی فرزندشان را تشخیص داده و بر طبق آن با کودک خود رفتار کنند، افزود: نکته مهمی که مادران در تربیت فرزند خود باید مدنظر قرار دهند، نحوه تربیتی آنها است چرا که نحوه تربیت نقش مهمی در حرف شنوی نوجوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه کودک را حرف شنو تربیت کنیم؟

چگونه کودک را حرف شنو تربیت کنیم؟