مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 16:552017-06-24سياسي

دانشگاه باید مستقل باشد/ضرورت تحول فرهنگی در دانشگاه ها


کرسی آزاداندیشی "مطالبات دانشگاهیان از دولت دوازدهم" امروز، شنبه (سوم تیرماه) با حضور اعضای هیأت علمی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

- در کرسی آزاداندیشی "مطالبات دانشگاهیان از دولت دوازدهم" عنوان شد: دانشگاه باید مستقل باشد/ضرورت تحول فرهنگی در دانشگاه ها کرسی آزاداندیشی "مطالبات دانشگاهیان از دولت دوازدهم" امروز، شنبه (سوم تیرماه) با حضور اعضای هیأت علمی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دکتر علیرضا زراسوندی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در این کرسی آزاداندیشی اظهار کرد: باید در کنار مسائل مختلف از دولت بخواهیم که افراد توسعه نگر را بر دانشگاه حاکم کند؛ توسعه باید در راستای آموزش عالی و برای پرورش فکر و اندیشه، مولد و زاینده بودن دانشگاه ها صورت گیرد.

دانشگاه در حال حاضر یک سیستم استاتیک است اما باید به یک سیستم دینامیک و گویا تبدیل شود.

وی تأکید کرد: ما تظاهر به دانشگاه می کنیم، حال آن که با دانشگاه واقعی فاصله داریم و باید به سمت داشتن یک دانشگاه زاینده پیش برویم؛ برای اینکه به بُعد اقتصاد برسیم، تمام پروژه های پژوهشی و آموزشی را 100 درصد مادی کرده ایم، اما هیچ کس از من به عنوان یک استاد نمی پرسد که برای تربیت انسان متعهد و شاگردپروری چه کاری انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه باید مستقل باشد/ضرورت تحول فرهنگی در دانشگاه ها

دانشگاه باید مستقل باشد/ضرورت تحول فرهنگی در دانشگاه ها