مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 15:352017-06-24سياسي

انتقاد آیت الله ایمانی ازوضعیت آسیب های اجتماعی در شیراز


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با انتقاد صریح از آنچه وضعیت نابه سامان آسیب های اجتماعی در کلانشهر شیراز عنوان می کرد، لزوم رفع این مشکلات را تصمیم مسئولان و همدلی و هم افزایی دستگاه ها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله اسدالله ایمانی ظهر شنبه 3 تیرماه در جمع مسئولان قضایی استان فارس، با تاکید براینکه مسئولان باید بدون هراس از اینکه ممکن است صندلی هایشان را از دست بدهند از اتاق هایشان خارج شده و به نقاط محروم شهر سرکشی کنند، بر لزوم چاره اندیشی جدی در خصوص آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

امام جمعه شیراز که پیش از این هم بارها در خطبه های نماز و در دیدارهای مردمی در مساجد و در جمع مسئولان دستگاه های اجرایی فارس، از وضعیت نا به سامان حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی کلانشهر شیراز انتقاد کرده است، یکی از مهمترین دغدغه های فارس را وجود و گسترش آسیب های مختلف اجتماعی دانست.

آیت الله ایمانی تاکید دارد که به دلیل فقر و بیکاری، روستاییان به شهرهای بزرگی نظیر شیراز مهاجرت کرده اند و این مهاجرت مشکلاتی را به دنبال داشته است.

او ضعف اعتقادات دینی در برخی افراد را زمینه ساز بروز و اشاعه گناه و فضای گناه آلوده دانست و گفت: متاسفانه در شیراز غبار گناه همه جا را فرا گرفته و مسئول دلسوزی برای رفع این مشکلات نیست؛ اگر مسئولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آیت الله ایمانی ازوضعیت آسیب های اجتماعی در شیراز

انتقاد آیت الله ایمانی ازوضعیت آسیب های اجتماعی در شیراز