مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 15:202017-06-24سياسي

انتقال آب به استان یزد با جدیت دنبال شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر تأمین آب استان از منابع آبی جدید اعم از خط دوم انتقال یا از طریق منابع دریایی، پیگیری جدی تر آن را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمدرضا ناصری در جمع مسئولین صنعت آب استان یزد ضمن گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف آب، گفت: مسأله آب، یک مسأله حیاتی است، چون زندگی بشر بستگی به آب دارد.

وی آب را یکی از معجزات خلقت خواند که باید هم در مصرف و هم در حفظ این مایه حیات تلاش شود.

امام جمعه یزد با بیان این که برای تأمین آب استان باید از منابع آب جدید کمک بگیریم، اظهار کرد: برای تأمین آب استان باید از خارج حوضه چه در قالب خط دوم انتقال آب یا از از طریق منابعی همچون دریا، آب به استان منتقل شود.

وی تاکید کرد: کار در این رابطه باید جدی پیگیری شود و بیش از پیش برنامه ریزی و تلاش کرد و تأکید بر این است که خط اول انتقال آب باید در کنار خط دوم انتقال آب به یزد، حفظ شود .

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: گذشتگان برای استحصال آب مشکلات زیادی را تحمل کردند و برای آن تدابیری داشتند که حفر قنات، یکی از این راهکارها بوده است.

وی ادامه داد: اکنون ما باید با استفاده از تجربیات گذشتگان، تدابیر لازم را برای چگونگی مصرف و استحصال آب از آنها الگوبرداری کنیم، هر چند نوع مصرف و میزان آن در این دوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب به استان یزد با جدیت دنبال شود

انتقال آب به استان یزد با جدیت دنبال شود