مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 14:352017-06-24بين الملل

تیم مدنی ترامپ در سوریه چه می کند؟


دولت جدید آمریکا در حال برنامه ریزی جهت اعزام یک تیم مدنی به سوریه است تا به قول خودش به برقراری ثبات در مناطق آزادشده و کمک به آوارگان سوری بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، قطعا دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا مانند دولت های جورج بوش پسر و باراک اوباما، روسای قبلی نیست، به نظر نمی رسد که ترامپ حاضر باشد مانند روسای جمهور سابق این کشور در عراق، برای بازسازی سوریه میلیاردها دلار سرمایه گذاری کند.

در عوض ترامپ در حال برنامه ریزی برای اعزام یک تیم مدنی به سوریه در مرحله پسا داعش جهت برقراری ثبات در مناطقی است که از داعش پس گرفته شده اند.

مسئولان آمریکایی مدعی هستند، این تیم به آوارگان سوری برای بازگشت به خانه هایشان و نیز ممانعت از وقوع بحرانی انسانی در مناطق درگیری کمک خواهد کرد.

به معنای دیگر و همانگونه که در بیانیه منتشر شده در وزارت خارجه آمریکا آمده است، ماموریت اصلی در این مرحله هماهنگی تلاش ها برای خنثی سازی مین ها و انتقال مجدد آب و برق به مناطق آزادشده جهت تشویق آوارگان برای بازگشت به خانه هایشان و جلوگیری از تبدیل این مناطق به اراضی آماده برای شبه نظامیان سابق و یا جدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم مدنی ترامپ در سوریه چه می کند؟

تیم مدنی ترامپ در سوریه چه می کند؟