مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 14:352017-06-24فرهنگي

"قهرمانان کوچک"؛ آجری برای توسعه بیمارستان کودکان


کارگردان فیلم سینمایی قهرمانان کوچک گفت: جرقه این فیلم زمانی زده شد که من در اصفهان گریه دختری 6 ساله را دیدم که پدرش بیکار بود و دفترچه بیمه برای درمانش نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حسین قناعت اظهار کرد: بنده از سال 63 تا 66 در دانشگاه اصفهان درس پیراپزشکی خوانده ام و هیچگاه تصاویر بمباران اصفهان را فراموش نمی کنم، اما رشته ام را ادامه ندادم زیرا اصلا روحیه ام با پزشکی سازگار نبود به همین خاطر کار در بیمارستان را رها کردم.

وی با بیان اینکه بخشی از عواید حاصل از فیلم برای بیمارستان کودکان امام حسین (ع) هزینه خواهد شد، افزود: امروز با کار در این فیلم خوشحالم که می توانم برای توسعه بیمارستان کودکان آجرهایی را بگذارم.

وی افزود: این فیلم اولین فیلم کمدی رزمی سینمای ایران است که گوشه چشمی به حمایت از تولید ملی دارد، جرقه این فیلم زمانی زده شد که من در اصفهان گریه دختری 6 ساله را دیدم که پدرش بیکار بود و دفترچه بیمه برای درمانش نداشت.

اگر کالای ایرانی نخریم پدران مان بیکار می شوند هم چنین آریا عبدی، مالک و ایده پرداز فیلم گفت: اکثر مشکلات کشور و جامعه از بیکاری جوانان نشات می گیرد گاهی مردم نادانسته کالای خارجی می خرند و گاهی هم چون کالای خارجی قابلیت رقابت ندارند آن را انتخاب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"قهرمانان کوچک"؛ آجری برای توسعه بیمارستان کودکان

"قهرمانان کوچک"؛ آجری برای توسعه بیمارستان کودکان