مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 13:552017-06-24اقتصادي

تعطیلی 21 واحد متخلف تهیه و توزیع غذا در همدان


کارشناس ناظر بر مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی مرکز بهداشت همدان گفت: در پی بازرسی های انجام گرفته در ماه مبارک رمضان، 21 واحد تهیه و توزیع غذا به تعطیلی کشیده شد.

- افشین حولکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون نیروهای بازرسی در قالب 75 اکیپ به صورت روزانه در سطح استان بر تهیه و توزیع غذا و اماکن عمومی نظارت داشته اند.

وی تصریح کرد: 250 نفر از کارشناسان نظارتی در این ایام از رستوران ها، مراکز تهیه غذا، اماکن عمومی، مراکز رفاهی، استخرها و .

بازدید کرده اند.

حولکی با بیان اینکه در این مدت بیش از 7500 مورد بازرسی صورت گرفته است، افزود: 282 مورد اخطاریه برای مراکز متخلف صادر شده، 83 مورد به دادگاه معرفی شده و 21 واحد متخلف تهیه و توزیع غذا به تعطیلی کشیده شده است.

11 تن غذای ناسالم ضبط و معدم شده است وی با بیان اینکه از 212 مورد موادغذایی نمونه برداری شده است، تصریح کرد: در این میان 11 تن موادغذایی ناسالم ضبط و معدوم شده است.

کارشناس نظارت بر تهیه و توزیع غذا و اماکن عمومی مرکز بهداشت همدان اظهار کرد: 588 نمونه برداری از آب های آشامیدنی و 35 مورد نمونه برداری از آب های استخر انجام شده که خوشبختانه مشکل خاصی در آن وجود نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 21 واحد متخلف تهیه و توزیع غذا در همدان

تعطیلی 21 واحد متخلف تهیه و توزیع غذا در همدان