مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 13:552017-06-24حوادث

تصادف روزانه سه نفر را در فارس می کشد/مردان متاهل، بیشترین قربانیان تصادفات


رییس پلیس راه شمال استان فارس گفت: فوت و مصدومیت ناشی از حوادث رانندگی در استان فارس، همچنان در سطح هشدار قرار دارد و لازمه کاهش این آمار، همراهی و تعامل همه دستگاه ها و مشارکت مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ احمد احمدی بعدازظهر شنبه 6 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: شرایط استراتژیک حاکم بر محورهای مواصلاتی استان فارس، ایده آل ترین کریدور ارتباط جاده ای کشور را در این نقطه قرار داده است.

او با بیان اینکه فارس کریدور ارتباط شمال جنوب و غرب و شرق کشور محسوب می شود، گفت: وجود جاذبه های مختلف گردشگری بر حجم تردد در راه های فارس افزوده و در تمام سال شاهد حجم تردد نسبتا بالایی به لحاظ ناوگان باری و مسافری هستیم.

احمدی با ابراز تاسف از اینکه فارس در تعداد جان باختگان ناشی از حوادث رانندگی با آمار یک هزار و 74 نفر کشته حوادث برون شهری، جایگاه اول را در کشور دارد، گفت: استان خراسان رضوی با اختلاف 345 نفری در تعداد کشته شدگان حوادث برون شهری، استان دوم است.

او با یادآوری اینکه فارس در تعداد جان باختگان تصادفات درونشهری، جایگاه چهارم را دارد، گفت: پلیس با درک حساسیت موضوع، با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود و تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده، با آمادگی کامل در راستای کاهش حوادث رانندگی منجر به فوت و مصدومیت ، تلاش کرده و می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف روزانه سه نفر را در فارس می کشد/مردان متاهل، بیشترین قربانیان تصادفات

تصادف روزانه سه نفر را در فارس می کشد/مردان متاهل، بیشترین قربانیان تصادفات