مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 13:252017-06-24ورزشي

برنامه های ورزشی باید مستمر و با برنامه مدون پیگیری شود


تلاش ها برای فرهنگ سازی عمومی در ورزش همگانی امیدوارکننده است ولی باید مستمر و با برنامه مدون پیگیری شود.

- استاندار یزد گفت: تلاش ها برای فرهنگ سازی عمومی در ورزش همگانی امیدوارکننده است ولی باید مستمر و با برنامه مدون پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد میرمحمدی در شورای عالی ورزش یزد با تبیین اهمیت ورزش به ویژه ورزش همگانی، گفت: باید برای همگانی کردن ورزش نسبت به فرهنگ سازی و ایجاد بسترهای لازم با همکاری بخش خصوصی و همراهی دولت اقدام شود .

وی افزود: باید در طراحی فضاهای ورزشی در ابعاد مختلف نسبت به نیازسنجی و جانمایی مکان های مناسب برای ورزش اقشار مختلف مردم پیش بینی لازم صورت گیرد .

استاندار گفت: سرانه ورزشی استان در وضعیت کنونی با وجود برخی زیر ساخت ها و زمین مناسب، کافی نیست و باید از مکان هایی مناسب برای ایجاد فضاهای ورزشی و توسعه سرانه اقدام شود .

میرمحمدی برنامه ریزی، داشتن الگوهای مناسب، نیازسنجی، بهره گیری از تمام ظرفیت های استان و همچنین فرهنگ سازی مستمر و منظم برای همگانی کردن ورزش در یزد را مورد تاکید قرار داد .

وی افزود: ورزش همگانی باید از واحدهای آموزشی و از همان ابتدای زندگی آغاز شود که بدون شک در این خصوص بویژه در مدارس مشکلی نیست و همه باید با همکاری برای توسعه ورزش اقدام کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ورزشی باید مستمر و با برنامه مدون پیگیری شود

برنامه های ورزشی باید مستمر و با برنامه مدون پیگیری شود