مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 13:202017-06-24سياسي

گذراندن اوقات فراغت انتخابی است نه اجباری


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان قزوین گفت: باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شودکه نحوه گذراندن اوقات فراغت برای افراد در سطوح مختلف امری انتخابی است و نباید در آن اجباری صورت گیرد.

- محمدرضا فلاح مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان قزوین در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مشکل اساسی مربوط به اوقات فراغت قبل از ورود به آسیب شناسی برنامه ها، این است که برخی از خانواده ها، افراد و متولیان امر اطلاعات دقیق و جامعی نسبت به این واژه و جایگاه آن ندارند در حالیکه اوقات فراغت یکی از آموزه های مهم دینی است.

وی افزود: اوقات فراغت سابقه تاریخی بسیار طولانی دارد ودر ایران باستان از اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

فلاح یاد آور شد: اوقات فراغت تعریف های متعددی دارد که از جمله ی آن می توان به فراغت از کار رسمی و روزانه و رها بودن از وظایف اجتماعی اشاره کرد یعنی زمانی است که انسان عهد دار هیچ گونه تکلیف یا کار موظفی نبوده است .

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اضافه کرد: هر فرد در زمان فراغت با رغبت و علاقه مشخصی، فعالیت و یا برنامه خاص خود را انتخاب و پیگیری می کند.

وی خاطر نشان کرد: اگر انسان به بهانه پرکردن اوقات فراغت دغدغه اقتصادی داشته باشداجرای این برنامه مساوی با اشتغال خواهد بود که با اوقات فراغت سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذراندن اوقات فراغت انتخابی است نه اجباری

گذراندن اوقات فراغت انتخابی است نه اجباری