مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 13:052017-06-24فرهنگي

5 چهره شاخص سینما، تئاتر، تلویزیون، ادبیات و مطبوعات در میهمانی هنر


" عصر ایران- حضور چهره های مشهور تلویزیونی یا سینمایی در برنامه هایی که فعالان تجاری و اقتصادی برگزار می کنند امری تازه نیست و طبعا برای جلب مخاطب صورت می پذیرد.

اما گاه اتفاق دیگری رخ می دهد که احساس می کنی به اصل مقوله فرهنگ و هنر توجه شده و تولید کنندگان آثار ادبی و هنری و نمادهای قلم و هنر توجه شده است و از این رو جا دارد در رسانه هم انعکاس یابد.

گواه این مدعا قدردانی از پنج چهره نامدار سینما، تلویزیون، ادبیات و تئاتر در ضیافتی است که بستر تجارت اجتماعی دیدی بود در آخرین شب بهار برپا کرد.

نه مجریان پرگوی تلویزیونی، نه بازیگران دست چندم و نه چهره هایی که در مراسم مختلف حاضر می شوند که نام هایی از این دست: مسعود کیمیایی کارگردان پرآوازه سینما، اسماعیل خلج نمایشنامه نویس پر سابقه، هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده محبوب ادبیات کودک و خالق قصه های مجید ، محمد علی کشاورز بازیگر کهنه کار تلویزیون و سینما و بهروز بهزادی روزنامه نگار پیش کسوت به روی صحنه رفتند و از آنان تقدیر و تجلیل شد و محمد بلوری (روزنامه نگار پر سابقه) سخن گفت و صدیق تعریف آواز خواند و جواد طوسی منتقد سینما و اصغر همت بازیگر نیز حاضر بودند.

رشد و تعالی هنر به حمایت صاحبان سرمایه و برندهای تجاری نیاز دارند و چه خوب است که در کنار اقتصاد و تجارت و کارآفرینی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 چهره شاخص سینما، تئاتر، تلویزیون، ادبیات و مطبوعات در میهمانی هنر

5 چهره شاخص سینما، تئاتر، تلویزیون، ادبیات و مطبوعات در میهمانی هنر