مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 11:472017-06-24بين الملل

ولیعهدی بن سلمان خیال سعدالحریری را راحت کرد


یک وبگاه لبنانی نوشت خیال «سعد الحریری» نخست وزیر لبنان با انتصاب «محمد بن سلمان» به ولی عهدی عربستان راحت شده و وی افزایش فعالیت های خود در این کشور را در سر می پروراند.

- یک وبگاه لبنانی نوشت خیال سعد الحریری نخست وزیر لبنان با انتصاب محمد بن سلمان به ولی عهدی عربستان راحت شده و وی افزایش فعالیت های خود در این کشور را در سر می پروراند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وبگاه لبنان دیبایت در گزارشی درباره انتصاب محمد بن سلمان به ولیعهدی عربستان نوشت قدرت گرفتن بن سلمان، به نحوی تقویت جریان های متحد عربستان در لبنان است.

در این گزارش آمده است: به محض برکناری محمد بن نایف از ولی عهدی عربستان، سعد الحریری نخست وزیر لبنان نفس راحتی کشید و روزهای آینده خود را در ذهن مجسم کرد که چگونه می تواند موقعیت گذشته خود با عربستان مخصوصا از نظر تجاری را برگرداند.

الحریری به این فکر است که چگونه کارمندان شرکت سعودی اوجیه را به سرکار برگرداند و عربستان چگونه رکود ماه های اخیر را برای آن جبران خواهد کرد.

بسیاری از آرامش الحریری علیرغم تمام بدهی هایی (که در رابطه با شرکت سعودی اوجیه در عربستان برای او پیش آمده) تعجب می کردند و به دنبال تحلیل دلایل آن بودند و برخی این موضوع را به تغییرات احتمالی در عربستان ارتباط می دانند که اکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولیعهدی بن سلمان خیال سعدالحریری را راحت کرد

ولیعهدی بن سلمان خیال سعدالحریری را راحت کرد