مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 11:402017-06-24اقتصادي

بررسی مشکلات ذوب آهن توسط دو وزیر/ رایزنی با صندوق توسعه ملی برای کشتی سازی


وزیر صنعت، معدن و تجارت از بررسی مشکلات مربوط به ذوب آهن در جلسه ای با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت پیگیری حل مشکلات آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا نعمت زاده در جلسه ای که امروز (شنبه) در محل ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، با اعلام خبر بررسی مشکلات ذوب آهن به همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در حال بررسی مشکلات ذوب آهن هستیم و با پیگیری سعی در حل مسائل مرتبط با آن داریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حمل و نقل در صنعت دریایی کشور کماکان جای رشد دارد، گفت: با وجود آب راه های مختلف در کشور کماکان برخی کشتی ها برای تعمیر به خارج از کشور روی آورده می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از رایزنی و مذاکره با صندوق توسعه ملی در ارتباط با صنعت کشتی سازی خبر داد و بیان کرد: با صندوق توسعه ملی در حال مذاکره هستیم تا از ظرفیت های موجود استفاده کنیم و راهی را در نظر بگیریم که چگونه می توان از منابع موجود استفاده کرد و یا در زمان ساخت در راهن بانک قرار داد.

نعمت زاده با تاکید بر اینکه دولت باید تسهیلات و حمایت های بخش خصوصی را در نظر قرار دهد، خاطرنشان کرد: باید با ارائه تسهیلات و حمایت از بخش خصوصی کار را پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات ذوب آهن توسط دو وزیر/ رایزنی با صندوق توسعه ملی برای کشتی سازی

بررسی مشکلات ذوب آهن توسط دو وزیر/ رایزنی با صندوق توسعه ملی برای کشتی سازی