مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 11:302017-06-24اقتصادي

مبارزه با قاچاق تنها با کار امنیتی انتظامی پیش نمی رود


مبارزه با قاچاق تنها با کار امنیتی انتظامی پیش نمی رود و باید اقدامات زیربنایی، فرهنگی و کنترلی در مبارزه با قاچاق کالا صورت بگیرد.

- رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: مبارزه با قاچاق تنها با کار امنیتی انتظامی پیش نمی رود و باید اقدامات زیربنایی، فرهنگی و کنترلی در مبارزه با قاچاق کالا صورت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ یدالله حسن پور پیش از ظهر امروز سوم تیرماه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان اظهار کرد: ارزش کشفیات قاچاق در سال گذشته در استان کرمان بیش از 73 میلیارد تومان بوده که توسط نیروی انتظامی کشف شده است.

وی افزود: در کشفیات تجهیزات پزشکی 144 درصد، لوازم آرایشی و بهداشتی 40 درصد، وسائط نقلیه 2 هزار و 239 درصد، کود شیمیایی بیش از 3 هزار درصد، کشفیات میراث فرهنگی و اشیاء عتیقه 14 درصد، البسه 610 درصد و دام قاچاق 15 درصد افزایش داشته ایم.

حسن پور با اشاره به این که ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه استان 42 رصد نسبت به سال 94 رشد داشته است، یادآور شد: مبارزه با قاچاق تنها با کار امنیتی انتظامی پیش نمی رود و باید اقدامات زیربنایی، فرهنگی و کنترلی در مبارزه با قاچاق کالا صورت بگیرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با قاچاق تنها با کار امنیتی انتظامی پیش نمی رود

مبارزه با قاچاق تنها با کار امنیتی انتظامی پیش نمی رود