مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 10:462017-06-24دانش

ولایتی: هیچ واحدی در دانشگاه آزاد تعطیل نمی شود


رییس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه توسعه کمی این دانشگاه مصلحت نیست،گفت: با تعطیل شدن واحدها به ویژه در مناطق دور و کمتر توسعه یافته نیز موافق نیستم.

دکتر علی اکبر ولایتی در مصاحبه اختصاصی با صدا و سیما با بیان اینکه از مهمترین بخش های کارآمد دانشگاهی ، واحدهای مستقر در مناطق محروم است ، افزود : تعطیل کردن واحد دانشگاهی در این مناطق مردم را مایوس می کند.

رییس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت : اگر واحد دانشگاهی در منطقه ای دور ضررده باشد باید این ضرردهی از محل دیگری جبران شود و به همین علت واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور به ده منطقه تقسیم خواهد شد تا مثل سنوات گذشته هر منطقه خودکفا باشد و واحد های ضررده و سودده در هر منطقه با هم همپوشانی داشته باشند.

آقای ولایتی تغییرات در ترکیب رشته های دانشگاهی در دانشگاه آزاد را نیز ضروری دانست و گفت : رشته های کاردانی ما به سوی علوم کاربردی و علوم تجربی سوق خواهد یافت تا بتوانیم متناسب با نیاز کشور تکنسین های خوب تربیت کنیم.

رییس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد : اگر مدارس سما و قسمت های کاردانی را به سمتی جهت بدهیم که گروهی تکنسین و فوق دیپلم کارآمد تربیت شوند برای کشور کارآمدی خوب خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: هیچ واحدی در دانشگاه آزاد تعطیل نمی شود

ولایتی: هیچ واحدی در دانشگاه آزاد تعطیل نمی شود