مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 10:102017-06-24سياسي

توزیع عادلانه شتاب دهنده های زیست فناوری در کشور


دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری گفت: قصد داریم شتاب دهنده های زیست فناوری را در سطح کشور گسترده کرده و امکانات مختلف در این حوزه را در اختیار همه قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی قانعی در خصوص شتاب دهنده های زیست فناوری در کشور، اظهار کرد: دنیای امروز، دنیای کارآفرینان است.

دنیای افراد خوشفکر با دیدگاه های منحصر به فرد، انرژی و پشتکار زیاد و عزم جدی که می خواهند از طریق اجرایی کردن ایده های نوآورانه خود دنیا را به چیزی بهتر از آنچه هست، تغییر دهند.

وی افزود: این کارآفرینان به فضای فیزیکی، فکری و فرهنگی برای پرورش و حمایت از استارتاپ های نوآورانه خود از روزهای اولیه شکل گیری تا رسیدن به اهداف و برنامه هایشان در کوتاه مدت و همچنین کمک به تبدیل آن ها به شرکت های بزرگ و تعیین کننده در بازار در بلند مدت، نیاز دارند که البته شتاب دهنده ها این کمک را به آنها می کنند.

به گفته قانعی، باید کسانی در راه توسعه زیست فناوری قرار گیرند که این مسیر را طی کرده و تجربه کسب کرده باشند که ستاد زیست فناوری تلاش می کند از این افراد با تجربه به عنوان راهنما استفاده کند.

وی توضیح داد: در همین راستا از افراد با تجربه در راهبری شرکت های فعال در حوزه زیست فناوری استفاده می کنیم و به نوعی این شرکت ها زیر نظر مربی فعالیت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع عادلانه شتاب دهنده های زیست فناوری در کشور

توزیع عادلانه شتاب دهنده های زیست فناوری در کشور