مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 09:352017-06-24اقتصادي

لزوم تبدیل سازمان بهزیستی کشور به سازمان «ملی بهزیستی»


رییس انجمن مددکاری اجتماعی ایران با اشاره به اهمیت موضوعات اجتماعی و لزوم کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: ضروری است تا سازمان بهزیستی کشور به سازمان ملی بهزیستی ارتقاء یابد تا قدرت چانه زنی و مطالبه گری را داشته باشد.

- سیدحسن موسوی چلک در گفت وگو با ایسنا، بر لزوم تبدیل سازمان بهزیستی کشور به سازمان ملی بهزیستی تاکید کرد و گفت: پس از تجمیع نامیمون وزارتخانه ها، بهزیستی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد که اشتباه استراتژیکی بود و نباید این اتفاق می افتاد.

وی در ادامه با بیان آنکه درحال حاضر معاونت رفاه در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه است، ادامه داد: ساختار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر مقوله کار استوار شده و بر همین اساس در استان ها ، رییس اداره کار، رییس شورای تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز می شود درحالیکه جایگاه آنها، هم وزن نیست.

رییس انجمن مددکاری اجتماعی ایران در ادامه با اشاره به اینکه در مناظره های انتخاباتی بیشترین دستگاه هایی که از آنها نام برده شد، بهزیستی و کمیته امداد بودند، گفت: کمیته امداد زیر نظر مقام معظم رهبری بوده و دارای اقتدار است؛ ساختارها باید متناسب با نیاز باشد؛ این درحالیست که اهمیت موضوعات اجتماعی، احکام دائمی برنامه توسعه، برنامه دولت دوازدهم و مطالبات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبدیل سازمان بهزیستی کشور به سازمان «ملی بهزیستی»

لزوم تبدیل سازمان بهزیستی کشور به سازمان «ملی بهزیستی»