مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 08:452017-06-24دانش

دوره های ایمنی و بهداشت کار در آزمایشگاه های دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود


دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی شرکت در دوره های ایمنی و بهداشت کار در آزمایشگاه در دانشکده مهندسی پزشکی، گواهی HSE  دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهران صولتی هشجین، دانشیار مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر گروه بیومتریال این دانشگاه در خصوص گواهی HSE اظهار کرد: بخش بزرگی از دوران تحصیلی دانشجویان به ویژه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته های مهندسی در آزمایشگاه های تحقیقاتی و به انجام فعالیت های تجربی می گذرد؛ از این رو یکی از پیش نیازهای مهم کار تحقیقاتی کار کردن در شرایط ایمن و بهداشتی است.

وی با بیان اینکه فقدان شرایط ایمن می تواند به هزینه های گزاف جانی و مالی منجر شود، ادامه داد: ریسک های نسنجیده و غیرضروری عامل بسیاری از حوادث در آزمایشگاه های مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی است که گاه این حوادث عمدی اتفاق می افتد، یعنی فرد با وجود دریافت آموزش های لازم قوانین ایمنی را به دلایلی زیر پا می گذارد.

ولی در بسیاری از موارد بروز حوادث و آسیب ناشی از ناآگاهی و آموزش ناکافی است.

صولتی جدی گرفتن خطر، پایه و اساس کار ایمن را در محیط های آزمایشگاهی دانست و یادآور شد: از این رو رعایت ایمنی و قرار دادن خود و دیگران در شرایط ایمن نیازمند تجربه است و بر این اساس دانشجویان و پژوهشگران باید برای ایمنی در آزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های ایمنی و بهداشت کار در آزمایشگاه های دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود

دوره های ایمنی و بهداشت کار در آزمایشگاه های دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود