مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 08:312017-06-24سياسي

برگزاری مراسم روز قدس در اسلوونی


مراسم گرامیداشت روز قدس با حضور کارمندان سفارت، دانشجویان و ایرانیان مقیم در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در لوبلیانا پایتخت اسلوونی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی "، مراسم گرامیداشت روز قدس، همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور کارمندان سفارت، دانشجویان و ایرانیان مقیم و خانواده هایشان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در لوبلیانا پایتخت اسلوونی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین خطیبی کوشا روحانی اعزامی از کشورمان در این مراسم با تبیین جایگاه قدس شریف و مسجد الاقصی به عنوان قبله گاه اول مسلمین و محل معراج پیامبر اکرم (ص) به جنایت های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، غزه و جنوب لبنان اشاره کرد.

وی نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط حضرت امام خمینی (ره) را فرصت مغتنمی برای پاسداشت مظلومیت قدس شریف و پشتیبانی از ملت صبور فلسطین خواند و حفظ وحدت و یکپارچگی و نیز آزادسازی قدس شریف از دست جنایتکاران صهیونیست را وظیفه ملت های مسلمان دانست.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/T9B8UP نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم روز قدس در اسلوونی

برگزاری مراسم روز قدس در اسلوونی