مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 08:252017-06-24اقتصادي

رشد 20 درصدی آمار طلاق در زابل


متأسفانه در سال گذشته 31 هزار پرونده در مجموعه حوزه قضایی شهرستان ورود پیدا کرد که در مقایسه با سال 94 حدود 2 هزار پرونده افزایش داشته است.

- رییس حوزه قضایی شهرستان زابل گفت: متأسفانه در سال گذشته 31 هزار پرونده در مجموعه حوزه قضایی شهرستان ورود پیدا کرد که در مقایسه با سال 94 حدود 2 هزار پرونده افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، ابوالفضل نجفی در جمع خبرنگاران بابیان اینکه 31 هزار پرونده، یعنی 31 هزار مشکل و ناهنجاری در جامعه که یا جرم اتفاق افتاده یا اختلافات مالی و حقوقی مطرح می شود، افزود: این موضوع اصلاً برای جامعه ما زیبنده نیست و می طلبد که تدابیری در این زمینه اتخاذ شود تا آمار پرونده ها کاهش یابد.

وی ادامه داد: تا زمانی که زیرساخت ها و مسائل کلی از جمله بیکاری جوانان، اعتیاد و .

حل نشود ما باید شاهد افزایش پرونده ها باشیم.

این مقام مسئول در حوزه قضایی زابل گفت: متاسفانه در این حوزه در سال قبل نزدیک به 671 مورد طلاق به ثبت رسیده که در مقایسه با سال 94 رشد 20 درصدی را نشان می دهد.

نجفی در ادامه افزود: بیش از 50 درصد از این طلاق ها توافقی بوده و علی رقم اقدامات صورت گرفته در زمینه مشاوره و کارهایی از این قبیل، متاسفانه بازمنجر به نتیجه مطلوب نمی شده و چون طرفین اصرار بر جدا شدن داشتند، منجر به طلاق می شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 20 درصدی آمار طلاق در زابل

رشد 20 درصدی آمار طلاق در زابل