مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 08:252017-06-24اقتصادي

امکان ایجاد 20 هزار شغل در صنعت فرش استان کرمان


رییس اتاق کرمان با بیان این که استان کرمان 120 هزار شغل نیاز دارد، گفت: امکان ایجاد 20 هزار شغل در صنعت فرش و با پرداختن به بخش های مختلف آن وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمهدی طبیب زاده در نشست اعضای کمیسیون قالی و صنایع دستی اتاق کرمان افزود: با ورود نسل جدید به مراحل طراحی، تولید و مارکتینگ بازار فرش می توان تحول بزرگی در این صنعت ایجاد و فرش کرمان را به کالایی با ارزش افزوده بالا مبدل کرد.

وی با تأکید بر تغییر نگرش در صنعت فرش خاطرنشان کرد: مشکلات در صنعت فرش با ورود و مداخله دولت به این حوزه آغاز شد که در پی آن تعاونی های متعدد شکل گرفت و مشکلاتی به وجود آمد.

طبیب زاده اظهار کرد: امسال قصد داریم در نمایشگاه سراسری فرش، غرفه ای مجزا برای کرمان در نظر بگیریم و با تبلیغات گسترده نمایشگاهی بتوانیم فرش کرمان را به عنوان کالایی فاخر و با ارزش معرفی کنیم.

رییس اتاق کرمان استفاده از خدمات صندوق کارآفرینی امید را روشی آسان برای دریافت منابعی به صورت یارانه در این بخش دانست و گفت: به دنبال امضای تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید برای ایجاد تحول در بخش تأمین منابع برای بافندگان و فعالان فرش هستیم.

وی افزود: اتاق در امور زیربنایی، بهبود فضای کسب و کار، مارکتینگ و بازاریابی از فعالان حوزه فرش کرمان حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ایجاد 20 هزار شغل در صنعت فرش استان کرمان

امکان ایجاد 20 هزار شغل در صنعت فرش استان کرمان