مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 07:552017-06-24سياسي

شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس باشکوه تر از هر سال بود


نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما نسبت به وقایع روز آگاه، هوشیار و حساس هستند لذا امسال مشارکت مردم در راهپیمایی روز قدس باشکوه تر از هر سال بود.

- محمدحسین قربانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روز قدس فقط متعلق به ایران و مسلمانان نیست بلکه این بنایی که امام(ره) گذاشت براین اساس متعلق به آحاد جامعه و همه آزادی خواهان جهان است.

وی افزود: برنامه روز قدس از فضای مسلمانان خارج شده و ما می بینیم که در قلب اروپا یا در مرکز زایش رژیم غیر مشروع صهیونیستی مثل انگلیس، همه ادیان و حتی یهودیان در فضای ضد صهیونیستی تحت عنوان روز قدس مشارکت می کنند.

قربانی گفت: مشارکت در راهپیمایی روز قدس امسال باتوجه به فضای گسترش تکفیری ها در دنیا و حملاتی که در کشور ما انجام دادند، بسیار بالا بود.

نماینده مردم آستانه اشرفیه با یادآوری حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست های تکفیری در سوریه، گفت: سپاه با حمله موشکی خود سیلی محکمی به تروریست ها که حمله تروریستی به مرقد امام(ره) و مجلس را برنامه ریزی کرده بودند، زد که مورد استقبال افکار عمومی قرار گرفت و جای تشکر و قدردانی دارد.

قربانی ادامه داد: امروز بداخلاقی ها و خیانت هایی را شاهد هستیم که نظام سلطه علیه اقتدار و صلابت ایران با محوریت آمریکا انجام می دهد و عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس باشکوه تر از هر سال بود

شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس باشکوه تر از هر سال بود