مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 05:512017-06-24سياسي

اسماعیل برگزیده فریضه دفاع از مظلوم؛ عمق راهبردی انقلاب اسلامی


جمهوری اسلامی به جای ائتلاف اقتصادی یا نظامی با ابرقدرت های جهانی، گفتمانی معنوی ـ مردمی، را سرلوحه کار خود قرار داد و با رعایت الزامات و اقتضائات آن در سیاست گذاری و اجرا توانست امنیت خود را به فراتر از مرزهایش توسعه دهد و در گوشه و کنار جهان به عنوان .

- جمهوری اسلامی به جای ائتلاف اقتصادی یا نظامی با ابرقدرت های جهانی، گفتمانی معنوی ـ مردمی، را سرلوحه کار خود قرار داد و با رعایت الزامات و اقتضائات آن در سیاست گذاری و اجرا توانست امنیت خود را به فراتر از مرزهایش توسعه دهد و در گوشه و کنار جهان به عنوان الگو و الهام بخش مطرح شود.

ظلم ستیزی، ضدیت با استکبار، حمایت از مظلومان، مستضعفان و جنبش های اسلامی و آزادی بخش به عنوان یکی از اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نه تنها عمل به تکلیفی است که ریشه در آرمان های دینی، انقلابی، ملی و تاریخی مردم ایران دارد، بلکه نقش تعیین کننده ای نیز در عمق بخشی و پایدارسازی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و توسعه نفوذ منطقه ای آن دارد.

درواقع، گره خوردن منافع و امنیت مسلمانان سایر کشورها، اعم از شیعه و سنی، که با حمایت های داهیانه جمهوری اسلامی ایران از آنها حاصل شده است، یکی از مهمترین عواملی است که در توسعه عمق راهبردی و مصونیت بخشی به ارکان امنیت کشور مؤثر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیل برگزیده فریضه دفاع از مظلوم؛ عمق راهبردی انقلاب اسلامی

اسماعیل برگزیده فریضه دفاع از مظلوم؛ عمق راهبردی انقلاب اسلامی