مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 02:362017-06-23دانش

پرونده ای به اندازه 4 سال عمر یک دانشجو!


پرونده موسوم به «بورسیه ها» یکی از پرونده های چالش برانگیز چندسال اخیر بوده است، درگیر بودن نزدیک به سه هزار دانشجو، فارغ التحصیل و دانشجویان دکتری را از مهم ترین دلایل این حساسیت می توان نام برد.

- پرونده موسوم به بورسیه ها یکی از پرونده های چالش برانگیز چندسال اخیر بوده است، درگیر بودن نزدیک به سه هزار دانشجو، فارغ التحصیل و دانشجویان دکتری را از مهم ترین دلایل این حساسیت می توان نام برد.

این پرونده را می توان به سه دوره تقسیم کرد؛ پذیرش این دانشجویان قبل از دولت یازدهم، سال اول دولت یازدهم که با دستور جعفر توفیقی، سرپرست وقت وزارت علوم مراحل پذیرش این افراد تعلیق شد و بعد از سال 93.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، روحانی سال 93 و پس از استیضاح فرجی دانا، همزمان با آغاز هفته دولت در مرقد امام خمینی(ره) گفت: دولت در مبارزه با فساد ازجمله فساد در دانشگاه و فساد مدارک علمی یا فسادی که در زمینه بورسیه ها بوده، جدی خواهد بود و این مبارزه را ادامه خواهیم داد و با تغییر یک نفر از دولت، مسیر دولت تغییر نخواهد کرد بلکه همان مسیری که مردم و آرای مردم برای ما مشخص کرده اند، ادامه خواهد یافت.

مساله تمام نشدنی بورسیه ها چهارشنبه شب جمعی از استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها با رهبر انقلاب دیدار کردند؛ در این دیدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ای به اندازه 4 سال عمر یک دانشجو!

پرونده ای به اندازه 4 سال عمر یک دانشجو!