مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 20:402017-06-23سياسي

ابوطالبی: روحانی دامن زدن به تفرقه در شرایط کنونی را به مصلحت ایران نمی داند


معاون سیاسی دفتر رییس جمهور در واکنش به حواشی ایجاد شده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و سردادن شعارهای توهین آمیز علیه رییس جمهور کشورمان از سوی برخی تاکید کرد: - دکتر روحانی نه می پسندد و نه می پذیرد که حقوق مردم و شهروندان، به ویژه نماد ملیت و ایرانیت و جمهوریت نظام و کشور توسط اندک افرادی گمراه و ماجراجو خدشه دار شود ولی دامن زدن به تفرقه و بحران آفرینی را در شرایط کنونی به مصلحت ایران نمی داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید ابوطالبی در کانال تلگرامی خود نوشت: رییس جمهورمظلوم است؛ او نماد عقلانیت، تدبیر، امید و اخلاق مداری در کشور است و برایش عظمت ایران و اسلام و آرمان هایش اصالت دارد.

دکتر روحانی دوقطبی سازی، نه در موضع کلام و قلم و نه اکنون انتقال آن به موضع اکسیون و عمل را به مصلحت کشور نمی داند و همه را به آرامش حول محور قانون و رهبری فرا می خواند.

اینکه عده ای در حمایت از ایشان بگویند سازماندهی شده بوده، برخی ندا سر دهند که از نتایج آتش به اختیاری است و عده ای دیگر از آن پیراهن عثمان برای بر سر نیزه کردن بسازند، به مصلحت هیچ کس نیست.

دکتر روحانی نه می پسندد و نه می پذیرد که حقوق مردم و شهروندان، به ویژه نماد ملیت و ایرانیت و جمهوریت نظام و کشور توسط اندک افرادی گمراه و ماجراجو خدشه دار شود ولی دامن زدن به تفرقه و بحران آفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوطالبی: روحانی دامن زدن به تفرقه در شرایط کنونی را به مصلحت ایران نمی داند

ابوطالبی: روحانی دامن زدن به تفرقه در شرایط کنونی را به مصلحت ایران نمی داند