مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 19:112017-06-23ورزشي

واکنش باشگاه استقلال به شایعات اخیر پیرامون بازوبند کاپیتانی


باشگاه استقلال تهران پیرامون شایعات اخیر در برخی رسانه ها و فضای مجازی درباره بحث بازوبند کاپیتانی در این تیم واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، باشگاه استقلال با نزدیک شدن به پایان فعالیت های نقل و انتقالاتی خود و ادامه تمرینات، روزهای آرامی را سپری می کند و با همین آرامش نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

براساس آنچه رسالت خود می دانیم که همانا کسب موفقیت و رضایت خاطر هواداران گرامی است، مجموعه باشگاه استقلال به هیچ وجه از فضای آرامش خود خارج نشده و وارد حاشیه نخواهد شد.

شایعاتی از شب گذشته در برخی رسانه ها و فصای مجازی مطرح شده و این بار برای برهم زدن آرامش استقلال، موضوع بازویبند کاپیتانی را نشانه رفته اند.

منبع برخی از این شایعات، برای مجموعه باشگاه استقلال آشنا و شناخته شده هستند اما برای تنویر افکار عمومی و جلوگیری از ادامه شایعات در خصوص بازوبند کاپیتانی، اعلام می کنیم روند سال گذشته ادامه خواهد داشت و قرار نیست برای فصل آینده، تغییری در این روال صورت گیرد و بازیکنان بزرگ و سابقه دار ما نیز فقط و فقط تمرکزشان در جهت سربلندی استقلال می باشد، لذا از دوستان عزیز خواهشمندیم با عدم انتشار شایعات و اخبار نادرست، به حفظ آرامش استقلال کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش باشگاه استقلال به شایعات اخیر پیرامون بازوبند کاپیتانی

واکنش باشگاه استقلال به شایعات اخیر پیرامون بازوبند کاپیتانی