مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 17:112017-06-23سياسي

عضو مجلس خبرگان رهبری: ایثار مردم در راهپیمایی روز قدس جلوه گر شد


نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایثار و گذشت مردم در راهپیمایی روز قدس جلوه گر شد و مردم در این راهپیمایی از مردم فلسطین و دیگر مستضعفان جهان حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی بعد از ظهر امروز در آیین ترتیل خوانی قرآن در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به ارتباط ایمان با ایثار، اظهار کرد: مسلمانان صدر اسلام ایمان در دل هایشان جا گرفته بود و این مسلمانان اموال خودشان را با دیگران تقسیم کردند.

وی ادامه داد: کسی که اهل ایمان باشد و خداوند را دوست داشته باشد، باید برای حل مشکلات دیگران تلاش کند، در روایتی آمده است که ایثار بالاترین مرتبه از مراتب ایمان است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مؤمن از مال خودش برای دفاع از آرمان و کمک به هم کیشان می گذرد، این ایثار و گذشت در راهپیمایی روز قدس جلوه گر شد و مردم در این راهپیمایی از مردم فلسطین حمایت کردند.

حاج ابوالقاسم با اشاره به ویژگی های حضرت ابراهیم(ع) اظهار کرد: این پیامبر الهی به صورت شفاف از کفار اعلام برائت کرد و حضرت ابراهیم(ع) یک الگو برای مسلمانان است.

وی ادامه داد: قرآن می گوید مؤمنین باید مرزهای خودشان را با کفار شفاف کنند، رسول اکرم(ص) پس از عهدشکنی مشرکین در مکه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجلس خبرگان رهبری: ایثار مردم در راهپیمایی روز قدس جلوه گر شد

عضو مجلس خبرگان رهبری: ایثار مردم در راهپیمایی روز قدس جلوه گر شد