مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 15:252017-06-23سياسي

تویسرکانی: نابودی رزیم صهیونیستی صرفا سیاسی نیست


نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: دنیای استکبار در سرزمین فلسطین جای غاصب و مالک و ظالم و مظلوم را عوض کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی در جمع راهپیمایان روز قدس در سمنان اظهار داشت: دنیای استکبار برای دفاع از اشغالگران قدس به جعل مشروعیت برای این رژیم غاصب پرداختند.

وی به انتقاد از منع مردم از ورود به ماجرای هولوکاست پرداخت و افزود: چرا در بسیاری از کشورها باید تا این حد از تحقیق درباره ماجرای هلوکاست وحشت داشته باشند.

چرا صهیونیست ها تا این حد از شناخت مردم از هولوکاست وحشت دارند؟ آن ها می دانند که اگر هولوکاست زیر سئوال برود، مشروعیت یهود و رزیم اشغالگر قدس از بین می رود.

وی با بیان این که آن ها برای صهیونیست ها مشروعیت جعل کردند اظهار داشت: آن ها برای مشروعیت سازی ساختگی برای صهیونیست ها جای ظالم و مظلوم و مالک و غاصب را عوض کردند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اذعان به این که نابودی رزیم صهیونیستی یک مسئله صرفا سیاسی نیست افزود: نابودی اسراییل نه یک مسئله سیاسی که یک راهبرد قرآنی و الهی و وعده ای خدایی و تخلف ناپذیر است.

وی به نقش مهم اتحاد مسلمانان در نابودی اسراییل اشاره کرد و گفت: همه مسلمانان باید عزم خود را برای نابودی رژیم صهیونیستی به کار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تویسرکانی: نابودی رزیم صهیونیستی صرفا سیاسی نیست

تویسرکانی: نابودی رزیم صهیونیستی صرفا سیاسی نیست